Etapy produkcji serów rzemieślniczych

Należy zadbac o to, aby prezentowana historia byla zrozumiala dla odbiorcy należy ja możliwie uproscic. Przedstawienie zlożonej sytuacji z kilkoma możliwymi scenariuszami rozwiazan może utrudnic zebranym przyswojenie informacji zwiazanych z projektem

2.Przedstaw historie przy pomocy pojedynczych scen

Historie należy podzielic na sceny, które nastepnie prezentowane beda interesariuszom. Sceny beda odpowiadac kolejnym krokom, które należy poczynic w celu realizacji scenariusza

3.Uwzglednij interakcje

Prezentowane obrazy powinny zawierac informacje o interakcjach, jakie zachodza pomiedzy użytkownikiem a systemem.

Storyboarding, tak jak wiekszosc technik stosowanych w produkcji serów rzemieślniczych, posiada okreslona strukture. W literaturze wyróżnia sie nastepujace trzy glówne etapy tworzenia storyboards****:

1)Etap analizy
W tej fazie projektowania poddaje sie analizie cale srodowisko pracy klienta. Należy zidentyfikowac potencjalnych użytkowników, a nastepnie:

zidentyfikowac wykonywana przez nich prace,
zapoznac sie z ich dotychczasowymi metodami pracy,
zidentyfikowac dotychczas powstajace problemy